Dobro jutro!
Danes imamo na urniku dve uri slovenščine, matematiko, šport in glasbeno umetnost.
SLOVENŠČINA
Na strani 51, 52 in 53 je zgodba Solzice, slovenskega pisatelja Prežihovega Voranca. V zgodbi je veliko starih slovenskih izrazov.
V zvezek izpiši vse tiste besede, za katere si mnenja, da so starejše. Napiši kaj pomenijo. V berilu imaš slovarček za nekatere od njih, za te poskusi zapisati razlago s svojimi besedami.
Nato odgovori na vprašanja pod prvo, drugo, tretjo in četrto alinejo.
Če nimaš ocene pri slovenščini, je lahko tvoja naloga za oceno tudi sestavek na temo »STRAŠLJIVIH KRAJEV«, kamor si sam/a nisi upal/a kot otrok.
MATEMATIKA
Danes gremo počasi k OBSEGU LIKA. Nekatere snovi bomo vmes izpustili in se bomo k njim vrnili, če bo ostal čas.
Obseg in ploščina sta snovi, ki jih boste nujno potrebovali v šestem razredu, zato je pomembno, da jih obravnavamo.
Danes naredi uvod, torej stran 111 in 112; naloge 1-4. To je vse že znano, tako da ne bi smelo biti kakšnih posebnih težav. 🙂 Če si pozabil/a, kako se sešteva daljice, poglej v zvezek za geometrijo ali pa tule:
https://eucbeniki.sio.si/mat5/692/index2.html
ŠPORT
V tem tednu bo tvoja športna naloga, da boš nadzoroval/a količino svojega gibanja. V dnevniček telesne dejavnosti, ki ga pripenjam spodaj, zapiši čas, ki ga boš v tem tednu (od danes do nedelje) za gibanje. Kot gibanje šteje vsaka telesna dejavnost, pri kateri čutiš, da ti zraste srčni utrip. Pripenjam tudi članek o priproročljivi količini gibanja za otroke. Zakaj je pomembno in koliko…
GLASBENA UMETNOST
Tudi danes je še čas, da opraviš glasbeni projekt. Spodaj ponovno pripenjam navodila, če si jih slučajno izgubil/a.
Dodam naj še to, da v času, ki ga imaš za ure glasbene umetnosti lahko pogledaš vse posnetke, le da ti za razliko od tistega, ki ga izbereš za projekt, za ostale ne rabiš rešiti učnega lista POROČILO.
Danes se lahko lotiš glasbenega projekta, ki ga opravljaš v mesecu maju. S tem projektom boš pridobil/a oceno v drugem ocenjevalnem obdobju. Za pridobitev ocene si ogledaš enega izmed ponujenih posnetkov glasbenih prireditev ter napišeš poročilo na učni list, ki je priložen spodaj. Poročilo bo ocenjeno glede na izčrpnost, uporabo glasbenih izrazov, smiselnost zapisa.
SEZNAM POSNETKOV:
https://www.youtube.com/watch?v=ERIaE5UdsKU
https://www.youtube.com/watch?v=xtLoaMfinbU
https://www.youtube.com/watch?v=ZfNDXBKsyxY
https://www.youtube.com/watch?v=rcre3ZtXM8U
https://www.youtube.com/watch?v=jH6IYr9x9L0
https://www.youtube.com/watch?v=gxvyaapBcq4
https://www.youtube.com/watch?v=o-gLbgpzCc8
Lahko tudi sam/a izbereš kakšen posnetek glasbene prireditve in uporabiš svojega.